Uczestnicząc w targach GARDENIA możesz:
dotrzeć z przekazem promocyjnym do ponad 22.000 zwiedzających z Polski i zagranicy w tym do 11.000 profesjonalistów
zainteresować swoją ofertą właścicieli i pracowników hurtowni centrów sklepów ogrodniczych, osób odpowiedzialnych za tereny zieleni miejskich i osiedlowych, architektów krajobrazu, przedstawicieli firm wykonujących ogrody, właścicieli gospodarstw ogrodniczych i szkółkarskich, miłośników ogrodów
skutecznie promować nowości produktowe (strona www, Gardenia News oraz w prasie branżowej)
aktywnie zabiegać o nowe kontakty handlowe poprzez udział w spotkaniach z zorganizowanymi grupami zwiedzających (matchmaking)
efektywnie dysponować budżetem marketingowym i skorzystać z dodatkowych form promocji dostępnych wyłącznie dla wystawców GARDENIA 2014 (np. reklama w magazynie „Gardenia News”, reklama wielkopowierzchniowa na terenie targów)
spotkać się z przedstawicielami prasy specjalistycznej
Akademia Dobrego Centrum Ogrodniczego
Allelopatia, czyli dobre i złe sąsiedztwo roślin
Atrakcje na stoisku redakcji „Piękno i Pasje“
Debata z udziałem Prezydenta
Dyskusje w gronie specjalistów
Gra miejska „GO-OSTO”
I Spotkanie Blogerów Ogrodniczych
Kiermasz Ogrodniczy – idealne miejsce na weekendową wycieczkę
Konkurs INSPIRACJE-ARANŻACJE
Labirynt od nowa
Marek Jezierski zaprasza do magicznego świata ogrodów
Ogród w Internecie dzięki aplikacji MyGreenSpace
Pogotowie projektowe: porady, wskazówki, jak zaaranżować zielenią swoje najbliższe otoczenie
Turniej Ogrodniczy
Warsztaty projektowe OGRÓD z KLASĄ
Wręczenie nagród laureatom konkursy „ZIELEŃ W MIEŚCIE”
Zieleń dla miast, miasta dla zieleni
Zielone EDUKARIUM
Znaczenie gleby w ogrodzie
Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu GARDENIA
Międzynarodowe Targi Poznańskie
tel./fax 61 869-25-37
e-mail: aleksandra.konopa@mtp.pl
www.gardenia.mtp.pl